16:41

Sekrety Koreańskiego Piękna - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj recenzja książkowa, której na moim blogu już bardzo dawno nie było. Przybliżę wam bliżej książkę ,,Sekrety Koreańskiego Piękna", która jest bardziej takim przewodnikiem po pielęgnacji i makijażu kosmetykami koreańskimi. Jeśli ciekawią was kosmetyki koreańskie lub jesteście ich fankami, a chcecie poznać bliżej tę książkę to zapraszam do dalszego czytania
Ze strony Quello:
Niezależnie od tego, czy poznałeś już sekrety urody Koreanek, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w świecie koreańskiego piękna, ta książka pomoże ci zmienić swój pielęgnacyjny rytuał na bardziej skuteczny.
Dzięki Kerry Thompson i Coco Park, znanym i wpływowym ekspertkom K-beauty, dowiesz się:
  • jak precyzyjnie określić potrzeby swojej skóry: każda cera jest wyjątkowa
  • jak spośród różnych kosmetyków wybrać tylko te, których składniki są najlepsze dla twojej skóry
  • jak zbudować własny rytuał pielęgnacyjny, dostosowany do twojego typu cery. 
Ta książka dostarczy ci wiedzy na temat produktów pielęgnacyjnych, którą metodą prób i błędów gromadziłbyś miesiącami.
 
Moja Opinia:
Kosmetyków koreańskich używam już od około 2 lat. Co prawda nie mam ich zbyt dużo, ponieważ mało nie kosztują, ale uważam, że ich cena idzie w parze z jakością. Cieszyłam się, gdy otrzymałam książkę ,,Sekrety Koreańskiego Piękna". Mimo, że jak wspominałam wcześniej używam kosmetyków koreańskich to naprawdę bardzo dużo z tej książki wyniosłam. Dzięki tej książce poznałam wiele kosmetyków, których nie znałam wcześniej, jak również mnóstwo marek, które produkują kosmetyki koreańskie. Dowiedziałam się również, jak zrozumieć swoją cerę, jak zbudować swój pielęgnacyjny rytuał, oraz jakie składniki zawierają poszczególne kosmetyki. Oczywiście w książce znajdziemy jeszcze więcej informacji niż te, które opisałam, ale ciężko mi w krótkiej recenzji umieścić wszystko co znajduje się w książce, która ma ponad 300 stron. Muszę przyznać, że autorka ma ogromną wiedzę na temat pielęgnacyjnych kosmetyków koreańskich jak również produktów do makijażu. Świetne są też ułożone przykładowe rytuały, więc można wynieść z tej książki naprawdę dużo przydatnych informacji. W książce znajdziemy również zdjęcia np. z koreańskimi makijażami i nie tylko. Podsumowując: Uważam, że książka jest idealna zarówno dla osób, które zaczynają przygodę z kosmetykami koreańskimi jak również dla osób, które już je znają. Naprawdę wszyscy znajdą w niej cenne informację i poznają sekrety pielęgnacji Koreanek właśnie w tej jednej książce. POLECAM!

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: WWW FB

13 komentarzy:

  1. Widziałam tę książkę już wiele razy w Internecie i planuję ją w końcu przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chęć sięgnąć po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam okazji używać takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytałabym tę książkę. Ciekawi mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo słyszałam o tej książce, przy czym praktycznie same dobre opinie 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sie kiedys na ta ksiazke skusic :)
    Z takiej tematyki kiedys czytalam 'sekrety urody Koreanek' i bardzo mi sie podobala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie jakoś ta książka nie korci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie kupię taką książkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka warta poświęcenia uwagi :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo o niej słyszałam, ale mnie jakoś nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam gdzieś podobną książkę, muszę w końcu ją poczytać :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger