13:34

MyGiftDNA - Prezent Na Dzień Chłopaka

Już za kilka dni święto naszych chłopaków, a dokładniej 30 września. Chociaż jest również w kalendarzu wprowadzony dzień mężczyzn to mimo wszystko chyba większa część płci męskiej obchodzi swoje święto właśnie we wrześniu. Pewnie wiele z was ma problem z wyborem idealnego prezentu na tę okazję. Ja prezent skompletowałam w całości na stronie MyGiftDNA na której znajdziecie mnóstwo propozycji prezentowych, nie tylko na Dzień Chłopaka, ale również na wiele innych okazji.
Muszę się przyznać, że nad wyborem prezentu nie myślałam długo, ponieważ bardzo szybko wpadł mi w oko ten zestaw. Jak wiadomo mężczyźni zawsze narzekają na brak narzędzi, dlatego pomyślałam, że taki prezent będzie strzałem w dziesiątkę. Narzędzia znajdują się w poręcznym, aluminiowym etui z personalizowanym nadrukiem. Najbardziej spodobał mi się właśnie ten nadruk, bo niby nie jest w nim nic nadzwyczajnego, ale od razu przychodzi nam do głowy budowniczy z bajki, a możliwość wpisania imienia obdarowanego mężczyzny czyni prezent bardziej wyjątkowym. W niepozornym etui znajdziemy 25 częściowy zestaw narzędzi. Wydaje mi się, że taki zestaw to świetna sprawa, ponieważ nie zajmuje dużo miejsca, więc można go zabrać wszędzie ze sobą i dzięki temu że wszystkie narzędzia są w etui zmniejsza się ryzyko, że można je pogubić.
Ten młotek nie został wybrany przypadkowo. Wydaje mi się, że fajnie współgra z zestawem, który opisywałam wcześniej. Na trzonku młotka znajduje się grawer z imieniem, oraz napisem "wybitny fachowiec", który może okazać się motywujący dla obdarowanej osoby. Młotek wygodnie leży w dłoni, trzonek jest dość długi więc można go wygodnie złapać. Nie jest za ciężki, za co ogromny plus. Trzonek wykonany jest z buku, natomiast główka z hartowanej stali węglowej. Myślę, że to idealny prezent dla każdego majsterkowicza.
Ostatnią propozycją na prezent z okazji dnia chłopaka jest skórzany portfel z inicjałami. Portfel jest poręczny, ma dużo przegródek na karty i dokumenty. Wykonany jest ze skóry i jest w brązowym kolorze. Zapakowany jest w drewniane pudełko, na którym można umieścić grawer. Uważam, że portfel to idealny prezent dla każdego mężczyzny, a taki porządny, skórzany starczy z pewnością na długi czas.
Jak widzicie wybrałam 3 propozycję prezentów, które najbardziej przypadły mi do gustu. Oczywiście, wasi mężczyźni mogą lubić coś innego, ale to żaden problem, ponieważ na stronie MyGiftDNA znajdziecie jeszcze wiele innych propozycji.

16 komentarzy:

  1. Świetne są prezenty z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep oferuje ogrom różnych ciekawych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne inspiracje 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mnie uswiadomiłaś, że niedługo dzień chlopaka. Całkiem o tym zapomniałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze...a ja nie mam dla Męża jeszcze żadnego prezentu..Chyba muszę ogarnąć tę kwestię..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł na prezent ! Lubię takie i praktyczne i zarazem wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne spersonalizowanie gadżety dla facetów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narzędzia to świetny pomysł. Ja postawie na razie na coś skromnego

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą stronę, zawsze można znaleźć tam coś ciekawego:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super opcja! Fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty nie tylko na dzień chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger