15:38

Recenzja mydła w płynie Dzidziuś.

Jakiś czas temu od firmy Pollena otrzymałam mydło w płynie Dzidziuś . Dzisiaj przyszła pora na recenzje .

Od producenta :

Delikatne mydło w płynie Dzidziuś z olejkiem migdałowym przeznaczone jest dla niemowląt i dzieci powyżej 1 miesiąca życia. Specjalnie opracowana formuła pozbawiona SLES łagodnie myje i pielęgnuje skórę Twojego dziecka, a ekstrakt ze słodkich migdałów zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i natłuszczenia.Nie zawiera barwników, parabenów i alergenów. Posiada naturalne pH, przyjazne dla delikatnej skóry dziecka.

Moja opinia :

Mydełko pachnie cudownie . Ja nakładałam go na twarz i myłam nim ręce , ponieważ nie mam dziecka . Po pierwszym użyciu widziałam że  moja skóra twarzy jest nawilżona . Myślę że największym plusem tego produktu jest to , że nie uczula ani nie podrażnia skóry . Uważam że jest to największy plus jeśli chodzi o takie mydła , kosmetyki dla dzieci . Mydło bardzo dobrze się pieni .Nie pozostawia żadnego osadu . Podsumowując produkt bardzo dobry i nie drogi . Polecam wszystkim mamą , oraz osobą  , któe borykają się z problemami skóry twarzy .
Dziękuje firmie Pollena za otrzymany produkt do testów ;) .

2 komentarze:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger