16:09

Recenzja

Jakiś czas temu od Ambasady Piękna otrzymałam szampon , oraz odżywkę CHI . Zacznijmy od odżywki .

Od producenta:
Kompleks perłowy – lekka kuracja bez spłukiwania przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów. Wyjątkowe połączenie białej trufli i perły zapewnia odbudowę struktury włosów i regenerację rozdwojonych końcówek. Biała trufla bogata w witaminy z grupy B chroni włosy przed łamliwością, natomiast ekstrakt z perły to naturalny filtr UV i gwarant doskonałego nawilżenia włosów. Kompleks perłowy Pearl Complex nie skleja i nie obciąża włosów.


Moja opinia : 
Z początku byłam dosyć sceptycznie nastawiona do tej odżywki . Nie wiem dlaczego ale przeraziła mnie jej wielkość . Jest to taka mała buteleczka że myślałam że mi nawet na raz nie starczy ale się pomyliłam . Starczyła mi na 3 tygodnie stosowania . Włosy po niej nie są obciążone , wręcz przeciwnie są bardzo lekkie. Regeneruje rozdwojone końcówki i myślę że to jest największy plus tej odżywki , ponieważ większość kobiet boryka się z rozdwojonymi końcówkami . Włosy nie są łamliwe , są nawilżone . Uważam że odżywka spełniła swoją role w 100 % . Ja jestem z niej zadowolona bo na moich włosach sprawdziła się idealnie . A wy miałyście z nią do czynienia ? . 

Ostatnim produktem otrzymanym od Ambasady Piękna jest szampon do włosów Biosilk . 
Od producenta : 
Szampon do włosów normalnych, suchych i farbowanych oraz poddawanych innym zabiegom chemicznym. Zawiera naturalny jedwab, ekstrakty roślinne i witaminą E. Łagodnie myje włosy i głęboko nawilża włosy. 

Moja opinia : 
Czytałam o tym szamponie dosyć dużo recenzji i zdania na jego temat są podzielone . Jedni mówią że jest dobry drudzy że nie . Moim zdaniem szampon ma więcej zalet niż wad . Włosy są po nim miękkie i nie są obciążone . Od kiedy go stosuje wystarczy że umyję włosy raz w tygodniu bo już nie przetłuszczają się tak bardzo jak wcześniej. Szampon bardzo dobrze się pieni , jest bardzo wydajny i starcza na dłuższy okres czasu . Butelka jest wygodna nie zbyt duża więc można ją zabrać spokojnie na jakieś wyjazdy  . Jedynymi minusami jakie zauważyłam jest cena oraz to że włosy się po nim trochę plączą . Uważam że 30 zł za ten szampon to dosyć sporo chociaż trzeba się liczyć z faktem że jest wydajny i starcza na długo . Podsumowując szampon bardzo dobry lecz cena jednak trochę przeraża . Jakie macie zdanie na jego temat?
Dziękuje firmie Ambasada Piękna za otrzymane produkty do testów ; ) .

2 komentarze:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger