18:24

Recenzja

Od sklepu SuperZooMarket otrzymałam próbki odżywki i szamponów do włosów dla mojego pieska .

Moja opinia :
Zacznijmy może od szamponu . Szampon naprawdę wydajny , bardzo dobrze się pieni . Po spłukaniu czuć piękny zapach lekko kokosowy . Włosy po szamponie są miękkie . Uważam że produkty spełnił swoją rolę , nie zauważyłam żadnych minusów . Myślę że największym plusem tego szamponu jest to że jest zrobiony ze składników naturalnych .

Moja opinia na temat odżywki :
Odżywka również bardzo wydajna . Również o tym samym zapachu co szampon . Konsystencja jest lekko lejąca  . Po spłukaniu i uczesaniu nie robią się szybko kołtuny . Moim zdaniem jest to duży plus . Ja mam pieska rasy Shi Tzu i często miał kołtuny na włosach jednak po stosowaniu tej odżywki kołtunów nie było .Uważam że produkt jest godny polecenia dla osób , którzy dbają o swoje pupile ; ) .

Dziękuje firmie SuperZooMarket za otrzymane produkty dla mojego pupila ; ) .

1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger