19:24

Komleksowy krem rozświetlający CC Eveline .

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje kremu rozświetlającego CC , który otrzymałam do testów od Eveline .


Opis : 


Moja opinia : 
Na początku przeraził mnie kolor kremu . Dla mnie osobiście jest on zdecydowanie za ciemny , ponieważ po nałożeniu jest taki trochę pomarańczowy . Krem CC zamknięty jest w tubce o pojemności 30 ml. Zapach kremu kompletnie nie dla mnie . Jest dość taki specyficzny , ale na szczęście dość szybko się ulatnia . Konsystencja kremu jest taka bardziej rzadka , ale fajnie rozprowadza się go na twarzy . Krem ten świetnie zakrywa  krostki i drobne przebarwienia . Zauważyłam też , że po tym kremie moja skóra nie jest taka sucha , lecz bardziej nawilżona . Podsumowując fajny krem CC , ale nie było żadnego efektu wow . Z pewnością zużyje go do końca , lecz nie wiem czy kupie nowe opakowanie , ponieważ 30 ml za 20 zł to moim zdaniem trochę za dużo jak na taki krem CC bez rewelacji .

 

Dziękuje firmie Eveline za otrzymany krem CC do testów ! ; ) . 

6 komentarzy:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger