19:49

Mascara Mega Max od Eveline .

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje pogrubiającej mascary Mega Max , którą testuje dzięki Eveline .

Opis :
Mega gęste i Maxi pogrubione.
Zachwycająca, zmysłowa objętość i głęboka czerń Twoich rzęs!
 
Rewolucyjna maskara  MEGA MAX  FULL VOLUME & SHOCKING BLACK zapewnia natychmiastowy efekt mocno pogrubionych i gęstych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu sprawia, że rzęsy stają się gęste, wyraziste i odpowiednio podkręcone. Wyprofilowana włosiana szczoteczka BIG MAXI BRUSHTM równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski dokładnie rozdzielają rzęsy, zapewniając im spektakularne pogrubienie, efekt ultra ciemnego koloru i zmysłowego podkreślenia oka!
Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne zapobiega wypadaniu i łamaniu rzęs, pobudzając je do wzrostu. Tusz jest wyjątkowo delikatny dla oczu i nie powoduje podrażnień. Doskonale wzmacnia, odżywia i kondycjonuje rzęsy.
 
Moja opinia :
Uwielbiam tusze do rzęs , więc gdy tylko zobaczyłam , że w przesyłce znajduje się tusz strasznie się ucieszyłam . Opakowanie tuszu bardzo miłe dla oka . Różowe połyskujące napisy na czarnym , klasycznym tle . Kolejnym plusem opakowania jest to , że nie wyślizguje się z ręki , jest lekko pogrubione dzięki czemu lepiej leży w ręce . Konsystencja tuszu jest idealna . Nie jest za rzadka ani za gęsta .Szczoteczka dość sporych rozmiarów . Ale ja lubię takie szczoteczki więc wielkość w moim przypadku była atutem . Mascara nie odbija się na górnej powiece , ani nie tworzy grudek . Po nałożeniu mamy efekt pogrubionych i lekko wydłużonych rzęs .Jesteście pewnie ciekawe również trwałości . Więc tutaj również było miłe zaskoczenie , ponieważ mascara po 8 godzinach nie wygląda jeszcze najgorzej .Za niecałe 20 zł możemy mieć świetną mascarę . Na ten moment mascara trafia do moich ulubieńców ; ) . 

Ps. Przepraszam , że nie pokazałam wam jak prezentuje się mascara na rzęsach , ale teraz jest bardzo słabe światło i na zdjęciu nic nie było widać .

Dziękuje firmie Eveline za otrzymaną Mascarę do testów ! ; ) .

5 komentarzy:

  1. Tą samą mascarę kupiłem siostrze na urodziny, bardzo się jej spodobała. Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma wielki plus ta maskara jak piszesz, ze nie zostawia tuszu na powiekach, bo w tych tańszych zazwyczaj zostawiają, i duże szczoteczki też kocham :)
    ps. zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. mam jedną z tej serii i jest całkiem całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. od dawna mam ogromną ochotę na maskarę tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka wielka szczoteczka, chyba wolę mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger