17:36

Naturalny sok z owoców Vita Sok - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje naturalnego soku , który testuje dzięki Vita Sok.


Opis:
Sok tłoczony z odmiany DELIKATES. Jego słodkość oceniana jest na pięć punktów. Ma bardzo słodki a zarazem delikatny smak. Uwielbiany przez dzieci i osoby lubiące słodsze smaki.
Sok tłoczony jest bezpośrednio do hermetycznego 5 l opakowania Bag-in-Box, zawierającego innowacyjny dozownik do soku. Dozownik nie dopuszcza powietrza do środka opakowania, dzięki czemu można cieszyć się smakiem soku aż 14 dni po jego otwarciu. Aby zapewnić większą wygodę i komfort przechowywania Bag-in-Box umieszczony jest w tekturowym opakowaniu z logo Vita Sok.

 
Moja opinia: 
Uwielbiam naturalne soki ,dlatego bardzo się ucieszyłam z możliwości ich przetestowania. Zacznijmy może od opakowania . Sok znajduje się w dużym kartonowym opakowaniu. Opakowanie ma ogromny plus mianowicie chodzi o kranik , który jest bardzo wygodny i bez rozlewania możemy nalać sok do szklanki. Smak soku jest dość słodki, ale uważam że nie jest to przesadna słodycz. Smak mi bardzo odpowiadał , a po schłodzeniu sok jest jeszcze lepszy. Myślę, że sok przypadnie szczególnie do gustu dzieciom za swój słodki smak , a za razem bardzo delikatny. Podsumowując : Sok bardzo posmakował mi jak i mojej rodzinie. Myślę , że powrócimy jeszcze do niego w niedługim czasie ;).

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj : KLIK.

A wy lubicie soki naturalne ? :).

7 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie naturalne soczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w ogóle nie piję soków :) wyjątkiem jest robiony w sokowirówce marchewkowy/jabłkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak naturalny sok :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piłem sporo soków tego typu i rzeczywiście są one bardzo smaczne. Przy niektórych producent nawet gwarantuje 21 dniowy okres przydatności do spożycia soku świeżo tłoczonego. Jak dobrze się poszuka to można go kupić w cenie zwykłego kartonowego soku 100% np Hortexu czy Fortuny, a jest o niebo lepszy.

    Jeśli interesuje Cię tematyka różnego rodzaju napojów to zapraszam rówenież do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger