15:30

Dekoracyjny odświeżacz powietrza Pachnąca Szafa - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje odświeżacza powietrza, który miałam przyjemność testować dzięki Pachnącej Szafie.

O produkcie:
Dekoracyjny odświeżacz powietrza to szklana buteleczka wypełniona esencjonalnym zapachem. Za pomocą ratanowych patyczków umieszczonych w szklanym naczyniu, wypełni dane pomieszczenie przyjemnym aromatem.

Moja Opinia: 
Muszę przyznać, że pierwszy raz miałam styczność z takim odświeżaczem powietrza. Wcześniej odświeżacze kojarzyły mi się tylko i wyłącznie w aerozolu, a taki dekoracyjny odświeżacz to bardzo fajna sprawa. Odświeżacz znajduje się w formie żółtawego płynu w szklanej buteleczce. Do  zestawu są dołączone patyczki, które nasiąkają płynem i wtedy właśnie jest uwalniany zapach. Ja na samym początku miałam właśnie problem z zapachem, nie chodzi o to, że mi nie odpowiadał, bo odpowiada jak najbardziej, tylko nie był on kompletnie wyczuwalny. Myślałam, że może coś źle zrobiłam, ale po kilku dniach, gdy patyczki już nasiąknęły płynem w moim salonie unosił się przepiękny zapach. Trudno mi go do czegoś porównać muszę przyznać, że jest dość mocny, ale bardzo przyjemny. Jeśli chodzi o trwałość, to nie jestem zbytnio zadowolona, ponieważ patyczki bardzo szybko ''wpijają'' płyn i po ok. 3 tygodniach buteleczka robi się pusta. Jeśli chodzi o względy bardziej wizualne, to uważam, że taki odświeżacz postawiony gdzieś na komodzie w salonie czy na jakimś innym miejscu doda wnętrzu takiej nowoczesności i nutki elegancji.  


Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK

7 komentarzy:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger