18:39

Głóg

Kolejne cukierki , które otrzymałam od firmy Verbena były cukierki o smaku głogu .

Od producenta:

Głóg ma postać krzewu lub ciernistego drzewa, najczęściej rośnie na skrajach lasów czy w trudno dostępnych, skalistych miejscach. Surowcem wykorzystywanym w ziołolecznictwie są kwiaty i owoce. Ich dobroczynne dla serca działanie polega na wnikaniu substancji leczniczych (głównie flawonoidów) do naczyń wieńcowych serca. Głóg poprawia przepływ krwi w naczyniach krwionośnych, obniża ciśnienie tętnicze krwi i zwiększa tolerancję wysiłku, a także hamuje powstawanie blaszek miażdżycowych w tętnicach. Pomaga więc utrzymać serce w dobrej kondycji, co ma szczególne znaczenie dla osób doświadczających dolegliwości z nim związanych. 

Moja opinia :

Cukierki głogu mają przyjemny smak , więc to że są ziołowe nie oznacza że są nie dobre . Testowałam je przez ok . 7 dni . Powiem szczerze że różnicy nie poczułam , ponieważ nie mam problemu z sercem , ani z krwią więc może to dlatego . Jedyne co mogę o nich powiedzieć to na pewno mi nie zaszkodziły lecz na pewno pomogły ale nie odczułam różnicy . Polecam osobą , które mają problemy z sercem  . Na pewno odczujecie różnicę , wiem to z własnego bo te cukierki mnie nie zawiodły

Czy polecam : Tak ale tylko osobą , które mają problem z sercem lub po prostu tym , którzy mają ochotę je spróbować
Gdzie można je kupić : W aptece
Ile kosztują : ok 4-5 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger