13:35

Pinia

Ostatnio wam pisałam że nawiązałam słodką współpracę z firmą Verbena . Przetestowałam jedną z ośmiu paczek które dostałam . Ostatnio przejrzałam stronę Verbeny , na której było napisane że cukierki Pinia odświeżają oddech i mają wiele innych właściwości.
Od producenta:
Wyciągi z sosny ułatwiają odkrztuszanie i działają zmiękczająco na śluzówkę. W przypadku ostrego i chronicznego bronchitu, anginy, gruźlicy oraz zapaleń górnych dróg oddechowych działają antyseptycznie. Są stosowane również jako środek moczopędny, rozpuszczający kamienie moczowe, piasek w nerkach i pęcherzu moczowym, rozszerzający naczynia krwionośne i powodujący ukrwienie i rozgrzanie skóry. Wykorzystywany także w leczeniu egzem, liszajów i wysypek. Jako środek o dobrym działaniu przeciwzapalnym jest stosowany również w przypadku reumatyzmu, ischiasu, lumbago, neuralgii (nerwobóle), szkorbutu i dny moczanowej. W medycynie ludowej wyciąg z sosny jest zalecany w leczeniu puchliny wodnej, szkorbutu i astmy.

Części używane: młode pędy sosny (Gemmae Pini), igliwie, żywica, drewno

Działanie:
  • bakteriobójczo
  • wykrztuśnie
  • przeciwskurczowo
  • antyseptyczne


 Powiem szczerze że czytałam to z niedowierzaniem no bo co mogą zdziałać te cukierki ? . A mogą dużo ostatnio miałam problem z drogami oddechowymi i zajadałam się tymi cukiereczkami jak głupia . Dzięki tym cukierkom  moje drogi oddechowe wróciły do pierwotnego stanu . Może pomyślicie że to głupie ale właśnie tak jest mi akurat pomogło nie wiem jak wam . Polecam te cukierki naprawdę . Jeszcze nie raz podczas choroby powrócą do mojego domu ;) . Z góry przepraszam za zdjęcie z ineternetu ale pożarłam całą paczkę ;p . Liczę na wyrozumienie ;) .

1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger