14:49

Recenzja kremu do rąk i paznokci

Ostatnio dostałam do testowania krem od marizy do rąk i paznokci . Teraz czas na krótką recenzje tego kremu .

Od producenta:
Krem o niezwykle delikatnej konsystencji doskonale regeneruje i zabezpiecza skórę dłoni przed wysuszaniem i pękaniem. Zawiera ekstrakt  z bawełny, który odbudowuje i wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry oraz olejek silikonowy, zabezpieczający ją przed nadmierną utratą wilgoci i niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych (detergenty, wiatr, mróz). Alantoina koi i łagodzi podrażnienia a prowitamina B5 i gliceryna nawilżają i wygładzają naskórek. Krem ponadto doskonale wzmacnia i natłuszcza płytkę paznokcia. Regularnie stosowany sprawia, że skóra dłoni odzyskuje naturalną miękkość i elastyczność.
Moja Opinia : Testowałam ten krem ponad tydzień . Używałam go 2 razy dziennie po myciu i po dokładnym wysuszeniu rąk . Zauważyłam różnicę po jakiś 4-5 dniach szczególnie w okolicach opuszkach palców , ponieważ stały się miękkie i delikatne. Szczególnie polecam tym osobą które borykają się z suchymi rękami ;).
Pojemność: 100 ml
 Cena: 5,20
Gdzie można kupić : W katalogu lub na stronie :  Mariza
Zalety:
-ładny zapach
-regeneruję skórę dłoni
-przyjemna konsystencja
-szybko się wchłania
 -Wydajny
Wady:
-Jak dla mnie trochę za tłusty nawet przy nałożeniu małej ilości
 Ocena:9/10
Czy kupię :  Tak . Gdy tylko moje ręce będą suche wiem co kupić ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger