22:05

Melisa

Ostatnio otrzymałam od firmy Verbena cukierki . Dzisiaj przyszedł czas na recenzje cukierków o smaku melisy .
Od producenta :
Znakomity środek przeciwko depresji, apatii i zniechęceniu. Działa uspokajająco, usuwa nieprzyjemne uczucie wywołane napięciem i stresem. Przeciwdziała zawrotom głowy i porannemu zmęczeniu. Równocześnie korzystnie wpływa na pamięć i zwiększa zdolność koncentracji. Ponadto melisa poprawia obieg krwi, wspomaga czynność serca i pomaga uregulować ciśnienie krwi. Ekstrakt melisy wpływa kojąco na organizm.

Moja opinia :
Cukierki o przyjemnym smaku . Nie stresuje się więc cukierki nie wpłynęły na mnie jakoś szczególnie . Wpłynęły na mnie całkiem dobrze.Przy porannym zmęczeniu zawsze biorę te cukierki ze sobą do szkoły ( żeby nie zasnąć na lekcji  ;p ) . Osoby prowadzące stresujący tryb życia mogą spróbować tych cukierków na pewno im nie zaszkodzą ;) .
Moja ocena : 10/10
Cena od 4-5 zł . ( Są dostępne w aptekach )

1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger