11:18

Podkład kryjąco-matujący - Eveline Cosmetics

Kolejnym produktem otrzymanym od Eveline Cosmetics jest podkład kryjąco-matujący .

O produkcie :
Profesjonalny podkład bogaty w mineralne pigmenty maskuje niedoskonałości skóry, takie jak trądzik, blizny, rozszerzone naczynka i przebarwienia. Starannie wyselekcjonowane składniki aktywne zapewniają wielokierunkowe działanie: doskonale kryją, długotrwale matują, dogłębnie nawilżają oraz perfekcyjnie wygładzają cerę.

 Paleta kolorów podkładu :







 (Ja mam kolor naturalny )




                                                                                 

Moja opinia : 
Podkład jest bardzo trwały . Nie ma konsystencji leistej więc bardzo fajnie aplikuje się go na twarz  . Używam go nawet podczas upałów i nie widzę żeby spływał pod wpływem temperatury , może dlatego że rzadko wychodzę z domu ale fakt faktem w domu też jest bardzo ciepło . Mam  dosyć duży problem z niedoskonałościami o czym pisałam wam w kilku postach . U mnie sobie tak średnio poradził z kryciem . Jeśli chodzi o mniejsze niedoskonałości to po nałożeniu podkładu nie widać ich , jednak większe niestety widać , przynajmniej w moim przypadku . Skóra po nałożeniu podkładu jest miękka , delikatna .Podkład nie zostawia efektu tzw. maski .  Posiada filtr SPF 10 , który jest ważny w okresie letnim . Myślę że największym plusem jest właśnie posiadanie filtru SPF 10 . Moim zdaniem podkład  dobry ale jakoś specjalnie nie zrobił na mnie wielkiego wow . Oceniam go na mocną 4  ; )  .

Dziękuje firmie Eveline Cosmetics za otrzymany produkt do testów ; ) .

5 komentarzy:

  1. W jaki sposób nawiązałaś z tą firmą współpracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do nich po prostu . Potem dostałam maila że zostałam wylosowana do testowania ich produktów ; )

      Usuń
  2. Nie wiem czemu, ale ogólnie nie jestem przekonana do firmy Eveline ;) Mimo wszystko fajny podkład i recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger