21:16

Recenzja kosmetyków Eubiona

Od Pani Wioletty z Biogreenhouse otrzymałam emulsje do ciała z rozmarynem oraz szampon do włosów przetłuszczających się z pokrzywą i granatem . Zacznijmy od emulsji do ciała z rozmarynem.
Od producenta :
Unikalne połączenie aktywnych składników rozmarynu i oleju arganowego stanowi idealne orzeźwienie po sporcie. Rozmaryn ma stymulujący wpływ po aktywności fizycznej na skórę, a olejek arganowy zapobiega jej wysuszeniu.
Moja opinia :
Przyznam szczerze że nie używam emulsji do ciała bo zwykle nie mam czasu żeby nakładać je na całe ciało . Jednak teraz w wakacje jest czasu pod dostatkiem , więc zdążyłam przetestować ten produkt dosyć dobrze . Po stosowaniu tej emulsji zauważyłam że moja skóra została nawilżona dzięki czemu nie jest tak wysuszona jak była wcześniej . Zapach rozmarynu jest dosyć intensywny przynajmniej dla mnie , ale uważam że nie jest przesadzony . Emulsja jest dosyć wydajna , więc starczy na pewien okres czasu  .Opakowanie produktu ma kształt takiej tubki . Nie ma żadnego problemu podczas aplikowania emulsji .  Moim zdaniem jest to produkt warty polecenia . Nie zawiódł moich oczekiwań . 

Teraz kilka słów na temat szamponu do włosów przetłuszczających się z pokrzywą i granatem .
Od producenta :
Rewitalizująca pokrzywa oraz wzmacniający wyciąg z granatu normalizują wydzielanie się potu. Działa relaksująco na skórę głowy, która odzyskuje naturalną równowagę. Delikatna formuła dla wrażliwej skóry.
Moja opinia :
Uwielbiam naturalne szampony dlatego ucieszyłam się  gdy zobaczyłam go w paczce . Zaraz po otworzeniu czuć było przewagę granatu .  Podczas aplikowania szamponu na włosy słychać było takie skrzypienie włosów co uważam za dobry znak ; p. Szampon dobrze się spłukuje . Nie pozostawia żadnego nieprzyjemnego nalotu na skórze głowy . Myślę że jest to przydatny szampon szczególnie na ciepłe dni , kiedy wydziela się bardzo dużo potu . Jedyny minus jest taki że jest mało wydajny i niestety starcza na krótki okres czasu . Po za tym nie zauważyłam innych minusów produktu .
Chciałam bardzo podziękować Pani Wioletcie za otrzymane produkty do testów ; ) .
Tym czasem chciałam was zaprosić na stronę biogreenhouse oraz na stronę pasaż kosmetyczny ; ) .

2 komentarze:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger