14:51

Cienie do powiek Madame Lambre

Przedostatnim już produktem od Madame Lambre jest cień do powiem jasny zieleń .


Moja opinia :
Przyznam się wam szczerze że moja przygoda z malowaniem się zaczęła się całkiem nie dawno . Nie malowałam się nigdy ani tuszem , ani cieniami do powiek , ani błyszczykiem niczym . Ale moja przyjaciółka postanowiła to zmienić . Zrobiła mi makijaż i mi się to spodobało . Od tamtej pory szaleje na punkcie kosmetyków , cieni itp . Dlatego gdy tylko ujrzałam cień ucieszyłam się . Cień ma delikatny zielony kolor . Gdy nałożymy na oko nie jest mocno widoczny . Jest delikatnie błyszczący ale na prawdę nie wiele  . Cień ten jest raczej dla osób , które lubią delikatne kolory . Mi przypadł do gustu , ponieważ ja lubię cienie i jasne i ciemne . Można nałożyć trochę więcej cienia wtedy uzyskam mocniejszą zieleń ,ale lepiej wygląda taki jasny  . Mi się bardzo spodobał kolor , pomyśle  nad zakupem jeszcze takiego żółtego .

Moja ocena : 10/10

1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger