12:19

Recenzja żelu pod prysznic

Pisałam wam że przez tydzień nie będzie recenzji . Ale jakoś czuje że muszę napisać w ciągu tego tygodnia przynajmniej jedną lub dwie recenzje . Tak więc 2 tygodnie temu dostałam od firmy GREENHOUSE  żel pod prysznic .

Kilka słów od producenta :

Odświeżający żel dla aktywnych. Malwa i mięta pieprzowa mają działanie balansujące i rewitalizujące. Dezynfekujące właściwości rozmarynu i mirtu działają przeciwzapalnie i przeciwgrzybiczo. Stosowna kompozycja olejków eterycznych działa odświeżająco i łagodzi napięcia mięśni.
Szampony i żele pod prysznic Eubiona zawierają wyłącznie łagodne, cukrowe substancje myjące, które nie zanieczyszczają środowiska i ulegają całkowitej biodegradacji w czasie do 48 godzin, tak więc nie wpływają negatywnie na mikroorganizmy żyjące w wodzie.
Moja opina  : 
Szczerze mówiąc nigdy nie miałam do czynienia z żelem pod prysznic o zapachu ziołowym  , praktycznie wszystkie moje żele , które używam maja słodki zapach . Było to dla mnie zupełnie coś nowego , ale trzeba było się przekonać jak działa i czy jest wart polecenia . Więc stosowałam go od 2 tygodni . Zapach jest całkiem przyjemny , chociaż inny od tych żeli ze sklepowych półek . Najbardziej spodobał mi się skład . Żel jest zrobiony tylko i wyłącznie z naturalnych i ziołowych składników , co jest rzadkością w tych czasach . Ja się nie zawiodłam na tym żelu i gdy będę miała możliwość to z chęcią go kupie ; ) . 

Jeśli jesteście zainteresowani zapoznaniem się z firmą GREENHOUSE , lub zakupem zapraszam na ich stronę internetową : Klik i tutaj też można kupić produkty : klik . ( Firma posiada , również zdrową żywność ) 
Bardzo dziękuje firmie Greenhouse za możliwość testowania tego żelu ; ) .


                        Logo Greenhouse - zdrowa żywność i bio kosmetyki

2 komentarze:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger