14:29

Recenzja toniku

Ostatnio otrzymałam od firmy Madame Lambre Tonik . Dzisiaj pora na jego recenzje .

Opis produktu :

SILK CHARM - TONING LIQUID  100 ml
Bezalkoholowy tonik oczyszczający i nawilżający 
Delikatnie oczyszcza, tonizuje i nawilża skórę. Stanowi doskonałą ochronę przed wolnymi rodnikami oraz czynnikami środowiska zewnętrznego, przywraca naturalne pH skóry, poprawia wchłanianie kremu.



Moja opinia :
Szczerze mówiąc tonik ten wypadł przeciętnie na tle innych produktów firmy Madame Lambre , ale nie oznacza to że jest zły . Podziałał on w sumie podobnie do kremu , mimo że ma inną konsystencje . Może dlatego nie zadowolił mnie ten tonik bo spodziewałam się że mój problem z trądzikiem zniknie ale tak się nie stało . Niemniej jednak  moja skóra jest nawilżona gładka i promienna . Myślę że tonik w 90% spełnił swoją funkcję .

Moja ocena :9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger