20:21

Soki Grante - Recenzja

Witajcie . Jakiś czas temu od KGH Sp.z.o.o , otrzymałam soki Grante . Dzisiaj przyszła pora na recenzję .
Zacznijmy od naturalnego soku z pigwy .
O soku :
Soki HEVEN to produkty dla osób, które szczególnie dbają o zdrowie doceniają wykwintny smak oraz doskonałą jakość. Starannie wyselekcjonowane soki HEVEN przywracają naturalną równowagę organizmu, zmniejszają skutki stresu i poprawiają nastrój. Korzystnie wpływają na skórę, opóźniają procesy starzenia, poprawiają pamięć i koncentrację.  KGH Sp. z o. o. wprowadza na Polski rynek własną markę soki HEVEN, w której każdy znajdzie coś dla siebie.
 
Moja opinia :
Przyznam szczerze , że nigdy wcześniej nie miałam do czynienia  z sokiem z pigwy . Jedynie co piłam z pigwą to herbatę .Muszę przyznać , że ten sok mnie bardzo mile zaskoczył . Jest lekko kwaśny ,lecz moim zdaniem jest to atut tego soku . Nie jest za słodki , więc fajnie . Jak widzicie sok jest umieszczony w dużej butelce z grubego szkła  . Warto również podkreślić , że w 100ml soku znajdziemy tylko 54 kalorie . Uważam , że to bardzo mało i warto skusić się chociaż na szklaneczkę soku dziennie  ;) . Podsumowując : Sok idealny dla osób , które nie lubią mocno słodkich soków i nie tylko . Jest w 100% naturalny więc jestem zachwycona że nie zawiera cukru tak jak inne soki .


Naturalny sok z granatów i winogron . 
 
O soku :
  • naturalny sok z granatów i winogron z ekstrakcji bezpośredniej
  • wyprodukowany w Azerbejdżanie z najlepszych odmian winogron i granatów
  • pojemność: 0,75 l i 0,25 l
  • opakowanie: szklane
Moja opinia :
 Sok z granatów i winogron również bardzo pozytywnie mnie zaskoczył . Jest 100% naturalny tak jak wszystkie soki , które otrzymałam do testów . Bardzo sobie cenie firmy , które produkują swoje soki i inne produkty , tylko z naturalnych składników . Wtedy mam 100% pewność , że sok jest zdrowy i nie znajdę w nim cukru . W tym soku czuć tą kwaśność lecz jest ona przełamana winogronami . Sok zamknięty jest w szklanej butelce z lekko wydłużoną szyjką . Butelka jest wygodna , dobrze trzyma się ją w ręce , nie wyślizguje się . Sok oceniam bardzo dobrze , jest kwaśny czyli tak jak lubię . Myślę , że osobą , które lubią kwaśne soki i nie tylko z pewnością zasmakuje ; ) .

Naturalny sok z granatów .
 
O soku :
  • zawartość węglowodanów : od 14 do 16%
  • zawartość kwasów organicznych : od 1,8 do 2,4%, pH: 3-3.2
  • proces technologiczny produkcji soku pozwala na zachowanie wszystkich właściwości organoleptycznych (smak, kolor, konsystencja) oraz biochemicznych świeżo wyciśniętego soku z granatów
  • dostępna pojemność : 0,25 l; 0,75 l; 1 l
  • opakowanie szklane  
Moja opinia :
Sok jest również kwaśny , tak samo jak dwa wcześniejsze soki , które opisywałam . Jednak mnie to absolutnie nie przeszkadza . Sok ma taki mocno rubinowy kolor , więc już po intensywnym kolorze można stwierdzić , że nie jest rozrzedzany wodą . Ja osobiście uwielbiam soki z granatów , ponieważ zawierają dużą dawkę witamin . Uważam  , że sok jest zdecydowanie wart swojej ceny . Jest pyszny , a do tego bardzo zdrowy .

Wszystkich zapraszam na fanpage na facebooku Grante KLIK , oraz na ich stronę internetową :KLIK. Dziękuje KGH Sp.z.o.o za możliwość testowania soków Grante .

5 komentarzy:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger