22:30

Recenzja współpracy ;)

2 dni temu otrzymałam paczkę od manufaktury czekolady ;) . Otrzymałam od nich 2 czekolady , których szczerze mówiąc nie chciałam otwierać  .bo samo opakowanie wygląda ciekawie . Więc tak jedna czekolada jest mleczna z imbirem a druga z truskawkami , które widać ( są wielkie ) . Szczerze mówiąc pierwszy raz jadłam tak genialną czekoladę! . Ku mojemu zdziwieniu firma pokazała naprawdę wielką klasę i czekolady ze sklepu przy tych czekoladach z manufaktury czekolady nawet nie dorastają tej firmie do pięt. Więc jeśli chcielibyście spróbować czekolady od tej właśnie firmy należy wejść na ich stronę www.manufakturaczekolady.pl i zamówić sobie czekoladę  . Ogromny plus jest taki że możemy sobie skomponować co chcemy w tej czekoladzie  np. imbir czy truskawki . Teraz zdjęcie moich czekolad , które otrzymałam od firmy manufaktura czekolady . Bardzo serdecznie dziękuje firmie za zaufanie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger