14:05

Recenzja współpracy


Tak jak wam obiecałam dzisiaj opiszę wam co dostałam za współprace ze sklepem internetowym japanstyle24.pl . Otóż otrzymałam od nich chustę fioletową z czaszkami . Chusta mi się podoba ponieważ może mi posłużyć do związania włosów lub jako ozdoba na rękę . Oto zdjęcie chusty :


Szczerze mówiąc gdy ją zobaczyłam nie zbyt mi się podobała bo nie lubię czaszek i tego typu rzeczy ale po głębszym przemyśleniu będzie świetna jako dodatek . Z góry przepraszam za jakoś zdjęcia ale aparat jakoś ostatnio nie robi rewelacyjnych zdjęć ale myślę że nie wygląda tragicznie . Chciałam wam również przypomnieć o działalności charytatywnej otóż za każdego posta Japanstyle24.pl  może przekazać 10 zł na Dom Dziecka w Toruniu . Zachęcam do wzięcia udziału w akcji wszystkie blogerki ;) !

1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger