14:39

Recenzja współpracy

Obiecałam wam również o zrecenzowanie chałwy  którą otrzymałam od firmy Odra Otmuchów .
Nazwa : Chałwa waniliowa
Marka produktu : Odra
Masa netto : 100g
Strona www  producenta: http://www.odra.com.pl/
Opis producenta:
Chałwa waniliowa zasmakuje każdemu miłośnikowi słodyczy . Dokładnie zmielone nasiona sezamu połączone ze słodką wanilią , tworzą wyjątkową głębie smaku . Charakterystyczny aromat chałwy , którego nie sposób pomylić z żadną inną słodkością oraz lekki , intensywnie waniliowy smak urzeka i prowokuje do sięgnięcia po kolejny kęs . Chałwa waniliowa to słodycz , której niezwykle łatwo ulec...bez wyrzutów sumienia.
Moja opinia:
Jako że jestem smakoszką chałwy gdy tylko zobaczyłam cały karton chałwy cieszyłam się jak głupia . Oczywiście opędzlowałam już trochę kartonu no ale coś musiałam zostawić żeby opisać wam recenzje . A więc smak chałwy jest niesamowity z nutką wanilii . Zaraz po jednym kęsie można wgłębić się w doskonały smak . Chałwa nie rozlatuje się ani nie kruszy dzięki temu można ją jeść  w dowolny sposób. ;) . Wszystkim smakoszom chałwy polecam chałwę waniliową z firmy odra . Oraz polecam tym którzy zastanawiają się nad spróbowaniem tej chałwy .
Moja ocena 10/10
Czy warto kupić : Jak najbardziej tak ! ;)
Oto zdjęcie chałwy : 

A wy  jaki smak chałwy otrzymaliście ? ;)


1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger