17:22

Krem rozgrzewający do rąk i nóg .

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje kremu rozgrzewającego do rąk i nóg . Jesteście pewnie ciekawe jak się sprawdził . Tego dowiecie się poniżej ; ) .

O produkcie :
Delikatny krem ze świeżym zapachem sosny będzie chronić skórę przed spękaniem i odmrożeniem, zimną będzie szybko ogrzewać zimne dłonie i stopy, nawilżając, zmiękczając i wygładzając suchą skórę.. wyciąg z kasztanowca i olejku z rozmarynu poprawia krążenie krwi i wzmacnia ściany naczyń krwionośnych, ekstrakt z pieprzu cayenne i kamfory rozgrzewa, łagodzi ból. Olejki eteryczne z drzewa herbacianego, jodły i sosny pomagają radzić sobie z zapaleniem, mają działanie przeciwdrobnoustrojowe.
 

Moja opinia :
Zacznijmy może recenzje od opakowania . Krem znajduje się w tubce tak jak większość kremów . Zakrętka jest wygodna , dobrze się ją odkręca . Zapach kremu przypomina mi zapach sosny  jak najbardziej mi odpowiada , nie jest za mocny . Ja mam problemy z krążeniem dlatego moje ręce jak i nogi są często zimne . Gdy tylko miałam okazje przetestować maść rozgrzewającą nie zastanawiałam się ani chwili . Maść naprawdę rozgrzewa . Po kilku minutach  moje ręce i nogi nie są już zimne i do tego jeszcze pięknie pachną . W Święta Wielkanocne złapała mnie gorączka . Moja mama wpadła na pomysł , żebym posmarowała sobie plecy tym kremem . Tak też zrobiłam , po kilku minutach krem zaczął działać , a ja przykryta po same uszy , żeby się wypocić nie wychodziłam z łóżka . Następnego dnia było już po gorączce. Można więc na tym przykładzie zauważyć , że krem rozgrzewa bardzo dobrze , nie tylko ręce i nogi , ale jest również bardzo przydatny podczas gorączki . Jeśli chodzi o minusy to nie znalazłam ,ani jednego . Krem naprawdę godny polecenia , nie ma się do czego przyczepić .
Krem można kupić tutaj : KLIK .

Dziękuje firmie Cosmevita za otrzymany krem do testów ! ; ) .

4 komentarze:

  1. Odkąd pamiętam też miałam zawsze zimne dłonie i stopy, ostatnio się to zaczęło zmieniać, nie wiem co jest powodem, może to, że kiedyś miałam niedowagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie to mozna dostać? I ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie, czy ten produkt jest jeszcze gdzieś w Polsce dostępny?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger