21:19

Żel pod prysznic tonizujący z solami Morza Martwego - Recenzja

Witajcie po świętach ; ) . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje żelu pod prysznic , który otrzymałam od przemiłej Pani Małgosi z firmy Cosmevita .

 
O produkcie :
Dawne recepty piękności.
Efektywnie oczyszcza skórę, zachowując naturalną warstwę ochronną; stymuluje procesy przemiany i krążenia; zdejmuje napięcie mięśni; zmiękcza skórę i nadaje jej lekki aromat świeżości; poprawia samopoczucie i nastrój przy pomocy leczniczego działania soli Morza Martwego. Seria kosmetyków opartych na bazie soli mineralnych oraz błot z regionu morza martwego. Aktywne , naturalne biokomponenty stosowane w tej serii kosmetyków znane są od czasów egipskiej królowej Kleopatry , i z powodzeniem stosowane do dziś. Unikalny kompleks zawiera ponad 100 mikro- i makroelementów, wpływając doskonale na procesy odmładzania skóry, oraz wstrzymywania procesów jej starzenia się.
 
Moja opinia :
Od samego początku ten żel mnie zaciekawił . Uwielbiam produkty naturalne dlatego pomyślałam czemu by nie wybrać coś z Morza Martwego ? . I tak też zrobiłam mój wybór padł na tonizujący żel pod prysznic z solami Morza Martwego .Żel jest zamknięty w plastikowej butelce , którą dobrze się trzyma dłoni . Ma wygodny aplikator , którzy przeważnie jest w większości szamponach czy żelach pod prysznic .Po otwarciu żelu czuć dość intensywny zapach , który nie jest duszący  .Ma lekko zielonkawy kolor .  Zapach żelu jest bardzo orzeźwiający i po spłukaniu go czuć go dość długo na skórze .  Podsumowując : Po otrzymaniu tego żelu przekonałam się do kosmetyków rosyjskich . Po dłuższym zastosowaniu zauważyłam , że skóra stała się bardziej miękka . Jestem pewna , że ten żel jeszcze nie raz pojawi się w mojej łazience ; ) .

Dziękuje firmie Cosmevita za otrzymany produkt do testów ! ; ) .

3 komentarze:

  1. Też lubię naturalne produkty, ale żadnego naturalnego żelu nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wykańczam żele masowo także sporo ich w ciągu miesiąca muszę przerzucić :) Ten wypróbowałabym z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger