20:07

Paczuszkowo ;)

Dzisiaj listonosz odwiedził mnie dwa razy . Otrzymałam 2 paczuszki jedną spodziewaną , drugą w ogóle nie spodziewaną . Więc może lepiej zacznijmy od tej niespodziewanej ; p .
Niespodziewana paczuszka znowu pochodzi od Pachnącej Szafy . Niedawno otrzymałam woreczki zapachowe do szafy dzisiaj natomiast przyszło :






Od lewej Pachnąca saszetka do kosza na śmieci o zapachu cytrynowej trawy
Po prawej Pachnąca saszetka do kosza na śmieci o zapachu róży  . Prawdę mówiąc jestem zdziwiona tą przesyłką bo się jej nie spodziewałam . Przyznam szczerze że nie słyszałam nigdy o saszetkach do kosza na śmieci . A wy ? ; )

Druga Paczka pochodzi od Ewy z bloga : http://kosmetycznieizpasja.blogspot.com/ . W paczce znajdowało się :

W paczce znajdowały się :
-cienie do powiek w dużej ilości ;)
-2 błyszczyki
-2 kredki do oczu
-podkład AVON
-2 tusze do rzęs
 Dziękuje Ci Ewa za paczuszkę ;) . A jak tam u was dziewczyny skrzynki się miewają ? . Pochwalcie się w komentarzach ;) .

8 komentarzy:

  1. Ja dziś odebrałam paczkę od Orientany, pojechałam po nią osobiście do sklepu Beauty Store w Bytomiu, ktory oferuje ich produkty. Jestem mega zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! wspaniała zwłaszcza ta druga paczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam następnym razem na bloga, można było zgłaszać chęć dostania takiej paczuszki;)

      Usuń
  3. Ola, niezwykłe paczuszki! jestem pod wrażeniem :) Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Ja też dostałam te saszetki do kosza na śmieci, ale zrobiłam z nich pożytek lepszy w odkurzaczu, super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma fajniejszej rzeczy niz odbieranie fajnych przesyłek :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger