18:48

Paczuszkowo ; ) .

Dopiero co wam wczoraj pokazywałam zawartość 4 paczek a dzisiaj pojawiła się kolejna wielka paczka ;) . Więcej paczek niż recenzji no ale jutro się biorę za recenzje ; ) . Przeziębienie mnie złapało , chcę jak najszybciej wrócić do szkoły ale mam straszny kaszel . Macie jakieś domowe sposoby na pozbycie się kaszlu ? . Teraz już dość o mnie ;) . Więc wracajmy do paczki . Paczka była duża i ciężka , gdy odbierałam ją od kuriera to aż mi się nogi załamały bo karton miał 10 kilo . Kurier się zaśmiał i zapytał czy mam jakąś imprezę bo słyszy że coś w kartonie brzęczy ; ) . Uśmiałam się razem z nim ;) . Od razu pobiegłam do kuchni ją otworzyć . Po rozpakowaniu kartonu zawartość prezentowała się tak :



Od lewej :
1x sok z brzozy z kwasem chlebowym
4x sok z brzozy z cytryną
1x sok z brzozy z żurawiną
3x sok z brzozy z owocem granatu
1x sok z brzozy z aronią
2x sok z brzozy z miętą
7x sok z brzozy naturalny
Ogromną paczkę z 19 sokami otrzymałam od firmy Oskoła  . Dziękuje firmie za tak wielką paczkę nie spodziewałam się ;) .A jak wasze przesyłki ? Czekam na wasze komentarze ;) .

4 komentarze:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger