21:22

Recenzja Błyszczyku Very Me

Ostatnim produktem otrzymanym od http://ori-klub24.pl jest błyszczyk Very Me .

Opis produktu :
Smakowite usta stworzone do pocałunków. Połyskujące, owocowe błyszczyki do ust w trzech odcieniach w designerskich opakowaniach.

Cena: 14,90zł / 10ml

Moja opinia :
Błyszczyków z firmy Very Me mam kilka .Więc byłam zadowolona gdy tylko ujrzałam go w paczce otrzymanej od Pani Agnieszki . Gdy nałożymy go na usta jest troszkę lepiący , ale gdy już się rozprowadzi na ustach taki nie jest  . Kolor jest taki lekko różowy , błyszczący   . Błyszczyk dobrze nawilża usta i utrzymuje się ok2-2,5 godziny . Jest w małej poręcznej tubce , ale błyszczyk się z tubki nie wylewa . Ma charakterystyczny zapach takiej lekkiej słodyczy ,chociaż nie do końca . Po całym testowaniu moje usta są nawilżone ;). Oto zdjęcia produktu :


Dziękuje Pani Agnieszce za wszystkie otrzymane produkty . Bardzo fajnie i przyjemnie się je testowało . Jeszcze raz dziękuje ;) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger