22:41

Recenzja żelu do Prania

Ostatnio od Pani Zuzanny z Best Image otrzymałam żele do prania concertino baby . Dzisiaj przyszła pora na ich recenzje .

Od producenta :

Nowa linia produktów CONCERTINO BABY została stworzona z myślą o pielęgnacji odzieży Twojego dziecka. Wszystkie produkty zostały przetestowane dermatologicznie i uzyskały miano hipoalergicznych, dlatego mogą być także stosowane do prania odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików. Ponadto w trosce o środowisko naturalne, żaden z produktów nie zawiera szkodliwych fosforanów ani zeolitów. Produkty CONCERTINO BABY to sprawdzona jakość w przystępnej cenie.



Moja opinia :
Przeczytałam dosyć sporo recenzji o tych żelach i wszyscy wypowiadali się o nich pozytywnie , więc ucieszyłam się gdy od Pani Zuzanny otrzymałam możliwość ich przetestowania .  Na początku bardzo mi się spodobało to że oba żele miały miarki co pozwalało na bezproblemowe wlanie żelu w odpowiedniej ilości . U nas rzadko się zdarza żeby były miarki a wydaje mi się że się przydają takie rzeczy do proszku czy do płynów lub jak w tym przypadku żeli . Opakowanie jest bez zarzutów . Ja otrzymałam 2 żele litrowe jeden żel do ubrań kolorowych , a drugi do ubrań białych ( 1l=16 prań ). Uważam że jest bardzo wydajny i że spokojnie wystarczy na jakiś okres czasu . Jeśli chodzi o działanie to również bez zarzutów. Wszystkie plamy z ubrań schodzą bez większych problemów . Po praniu zauważyłam że ubrania bardzo ładnie pachną i są miękkie . Szczególnie jest to duży plus dla dzieci , ponieważ żele są hipoalergiczne i nie musimy się obawiać o alergię . Ogólnie podsumowując tanie , a dobre . Więc nie wszystko co tanie musi być złe i o tym się przekonałam . Zawsze myślałam że im droższe tym lepsze , ale tak nie jest . Na tym przykładzie możemy zobaczyć ,że za tak niską cenę możemy mieć dobry żel do prania . Polecam szczególnie dla osób z dziećmi ;) . Dziękuje Pani Zuzannie za udostępnienie mi żeli concertino baby do testów .

2 komentarze:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger