20:57

Recenzja Fluidu Very Me

Ostatnio od Pani Agnieszki z firmy http://www.ori-klub24.pl otrzymałam do przetestowania 3 kosmetyki . Zacznijmy więc od fluidu

Opis produktu :
Witaminowy koktajl dla Twojej skóry! Wygładzający, odżywczy podkład wzbogacony ekstraktem z owoców leśnych i jogurtu zapewnia perfekcyjny efekt kryjący. 30  ml

Moja opinia :
Już spotkałam się z tym fluidem raz , więc to moje drugie spotkanie . To od początku . Gdy nałożymy fluid na twarz , to najpierw troszkę dziwnie się rozprowadza . Nie wnika on w skórę tak szybko , ale po kilku chwilach w końcu możemy się spodziewać oczekiwanego efektu . Fluid ten ma bardzo podobny odcień do mojej skóry jak się go rozprowadzi więc nie jest za mocny ani za słaby . Dobrze kryje wszystkie niedoskonałości . Muszę wam przyznać że moja twarz ostatnio nie wygląda najlepiej ;(. Pełno niedoskonałości . Nie wiem czemu tak mam może mam jakieś uczulenie ? . Ale na całe szczęście dzięki Fluidowi nic nie widać ;) uff ;). Zapachu nie da się zbytnio określić jest trochę taki nijaki , ale nie śmierdzi . Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego fluidu ;) . Podkreślam iż to że otrzymałam ten produkt do testów nie wpłynęło to na moją ocenę . Zdjęcia fluidu :

                                            Tak prezentuje się fluid na ręce :
Dziękuje jeszcze raz Pani Agnieszce za wysłanie mi tego produktu do testów ;) . 

1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger