21:11

Recenzja Mydła ENIGMA

Kolejnym produktem otrzymanym od Pani Agnieszki z http://www.ori-klub24.pl  . Otrzymałam do testowania mydło ENIGMA .

Opis produktu :
Ekscytujące i intensywnie zmysłowe mydełko o zapachu Enigma kusi uwodzicielskim urokiem czarnej róży i jaśminu. 100 g
 Cena:15 zł

Moja opinia :
Mydełko po prostu boskie ;) . Zapach jest przecudny . Trudno określić czym naprawdę pachnie ale naprawdę zapach jest świetny . Okrągłość mydełka zapobiega wyślizgiwaniu się z ręki podczas kąpieli . I uważam że to wielki plus . Bo jak mamy normalnie taką kostkę to po prostu nie wiem czemu ale zawsze mi wypadnie . Może to dziurawe ręce nie wiem ;) .  Mydełko jest bardzo wydajne . Używam go ponad 2 tygodnie a go za dużo nie ubyło . Po umyciu się tym mydełkiem nasze ciało tak cudnie pachnie że aż się spać odechciewa (oczywiście to taki mały żarcik z tym spaniem ;) ) . Mydło nie pozostawia nie przyjemnego osadu na ciele a uwierzcie że bywają i takie , które zostawiają taki osad . Ogólnie jestem zadowolona . Nie mam żadnych uwag co do tego mydełka ;) . Zdjęcia :


Dziękuje Pani Agnieszce za udostępnienie  mi tego produktu do testów ;) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger