15:46

Bingo Spa- Recenzja

Kolejnym produktem otrzymanym od firmy Bingo Spa była
maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym .
Opis produktu :
Maska do twarzy BingoSpa zawiera 5% czystego oleju winogronowego oraz ujędrniający kompleks algowy.
Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (72%) oraz frakcję niezmydlalną w postaci tokoferoli, fitosteroli i fosfolipidów, które tworzą strukturę błony komórkowej, regulując jej płynność i aktywność enzymów.
Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami.
Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację.
Maska BingoSpa ze 100% olejem winogronowym polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej.


 
 (zdjęcie z internetu)
Moja opinia :
Muszę przyznac że z tej maski jestem bardzo zadowolona . Maska ta przerosła moje oczekiwania . Po pierwszym użyciu moja skóra stała się delikatna . Mój trądzik i niedoskonałości zniknęły jak bańka mydlana . Zapach jest dosyć specyficzny ale nie najgorszy . 

Plusy:
-zapach
-konsystencja
-działanie
-wydajność

Minusy :
Brak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger