12:07

Recenzja szamponu

Jakiś czas temu pokazywałam wam paczkę która dostałam od Credo PR . Dzisiaj przyszła pora na recenzje kilku rzeczy z paczuszki . Na początek szampon do włosów firmy HEGRON .

  • HEGRON Szampon do włosów migdałowy.
  • Pojemność 500 ml.
Produkowany na bazie naturalnych składników, zawiera proteiny mleka.
Po umyciu włosy stają się miękkie, nabierają naturalnego połysku, łatwo się rozczesują oraz zwiększają swoją objętość.
Szampon ten jest bardzo łagodny i odpowiedni do każdego rodzaju włosów.

 
Moja opinia : 
Szampon ma cudowny zapach migdałów . Jest bardzo wydajny starczy na ok miesiąc lecz zależy co jaki czas myjemy włosy . Nadaje włosom super objętość więc jak ktoś chce mieć puszyste włosy to kupcie ten szampon . W moim przypadku włosy nie nabrały połysku ale jakoś nie koniecznie lubię  połysk na moich włosach więc dla mnie to jest plus .  

Zalety : 
-zwiększa objętość włosów 
- przyjemny zapach 
-wydajny
-pomaga rozczesywać włosy

Wady : 
brak

Moja ocena : 10/10
Cena:7-8zł
Gdzie można kupić - w sklepach internetowych ( nie spotkałam się z tym szamponem gdziekolwiek w jakimś sklepie ani markecie jedynie w internecie ale nie wiem przynajmniej u mnie nie ma )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger