17:58

Recenzja zarodków pszennych

Ostatnio pisałam wam że skończyłam testować produkty Vivi i zrecenzowałam cześć otrzymanych produktów , dzisiaj czas na recenzje kolejnych produktów.  Dzisiejsze recenzje rozpoczniemy od zarodków pszennych .



Opis produktu  :

Zarodki to najcenniejsza część ziarna, z której kiełki czerpią w procesie wzrostu drogocenne składniki. Spośród wielu produktów zbożowych wyróżniają się wyjątkowym smakiem oraz właściwościami odżywczymi. Zarodki pszenne Vivi są naturalnym, bogatym źródłem witamin z grupy B, witaminy E oraz składników mineralnych, takich jak fosfor, magnez, potas i cynk. Stanowią świetny składnik wypieków, panierek oraz dodatek do jogurtu, kefiru, mleka czy twarożku. Bez dodatku cukru!

mąka kukurydzianaMoja opinia : 
Z tymi zarodkami akurat miałam problem bo nie wiedziałam do czego ich wykorzystać . Ale wpadłam na pomysł żeby zrobić z zarodków panierkę do piersi z kurczaka. Przyznam szczerze że bałam się co z tego wyjdzie ale nie było tragicznie . Kurczaka  wszyscy zajadli ze smakiem był chrupiący i bardzo dobry . Więc jeśli nie macie co zrobić z zarodkami to zróbcie z zarodków panierkę .  ;)



1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger