15:24

Recenzja

Kolejnym produktem otrzymanym od firmy Credo PR był Krem do ciała

Opis:
Idealny do pielęgnacji suchej spękanej skóry, łagodzi ją i chroni. Może być stosowany również jako krem do opalania, posiada właściwości odkażające.


 Hegron Krem Uier Creme Krem do ciała 350 ml - 0


Moja  opinia :

 Czytając  zawartość produktu natknęłam się na hasło : "Zawiera wyciąg z wymion krowich". Na początku się przeraziłam , ale się przełamałam i zabrałam się za testowanie . Krem ten daje ulgę suchej i podrażnionej skórze , obojętnie czy to ze słońca czy z jakiegokolwiek innego powodu , ważne że pomaga . Krem nie ma powalającego zapachu , no ale czego nie robi się dla bycie piękną ? żaden zapach wtedy nam nie przeszkadza , a jak by był za idealny to też by było nie dobrze więc jak ma jedną wadę to nic takiego się nie stało ;) .

Zalety:
-dobrze nawilża skórę
-wydajny
-szybko się wchłania


Wady :
-zapach


Moja ocena 9/10
Gdzie można kupić : W internecie
Cena : 11 złoty ( to i tak nie jest dużo bo krem jest strasznie duży i na długo wystarcza )

1 komentarz:

  1. Ja mam różany z tej serii i sobie chwalę! Jest świetny, nawilża, reperuje skórę i najważniejsze- pozostawia gładką na długi czas!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger