20:33

Recenzja musli orkiszowego

Kolejnym produktem otrzymanym ot firmy Vivi  było musli orkiszowe .


Opis produktu :
Musli orkiszowe to wyjątkowo skomponowane połączenie płatków czterech zbóż, suszonych owoców oraz ziaren słonecznika, amarantusa i siemienia lnianego. Tak niezwykła i bogata kompozycja tworzy doskonały smak oraz źródło wielu wartości odżywczych. Musli orkiszowe to produkt w 100% naturalny, bez dodatku cukru. Przewaga płatków orkiszowych sprawia, że jest to produkt wyjątkowo odżywczy i bogaty w błonnik, natomiast śliwki, jabłka, morele, rodzynki i figi nadają mu wyjątkowy smak oraz bogactwo witamin i minerałów. Zawarte w Musli figi mają wyjątkowe właściwości wspomagania przemiany energii, dlatego Musli orkiszowe polecamy szczególnie osobom z problemami trawiennymi oraz pragnącym zrzucić zbędne kilogramy. Idealne do jogurtu, kefiru, mleka lub jako sucha przekąska.
 Vivi Musli orkiszowe

Moja opinia :
Musli te wcinałam razem z moim tatą. Jest bardzo dobre bogate w błonnik więc coś dla mnie bo jestem na diecie . Nie przepadam za rodzynkami ale w jogurcie ich nie czułam więc jeśli ktoś z was nie lubi rodzynek to nie macie co się obawiać . U mnie musli się sprawdziło nie wiem jak u was . Ja jestem zadowolona . ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger