16:02

Verbena - Szałwia

Ostatnią już niestety paczką którą otrzymałam do testów od Verbeny były cukierki o smaku szałwii.

Od producenta:
Szałwia jest byliną, która w dawnych czasach była wprost uwielbiana. Jej dobroczynne działanie widoczne jest w chorobach organów wewnętrznych, a zwłaszcza w chorobach, które powodują zakłócenie funkcjonowania wątroby, jak również w chorobach woreczka żółciowego, żołądka oraz schorzeniach kręgosłupa i gruczołów wydzielania wewnętrznego. Jest środkiem przeciwzapalnym, antyseptycznym i antybakteryjnym, stosowanym także w zapaleniach gardła i jamy ustnej. Przy przeziębieniach ułatwia odprowadzanie śluzu z dróg oddechowych i żołądka,dzięki czemu wzmaga apetyt. Wyciąg z szałwi sprzyja wewnętrznej równowadze organizmu.

Moja opinia:
 Szałwia jest byliną, która w dawnych czasach była wprost uwielbiana. Jej dobroczynne działanie widoczne jest w chorobach organów wewnętrznych, a zwłaszcza w chorobach, które powodują zakłócenie funkcjonowania wątroby, jak również w chorobach woreczka żółciowego, żołądka oraz schorzeniach kręgosłupa i gruczołów wydzielania wewnętrznego. Jest środkiem przeciwzapalnym, antyseptycznym i antybakteryjnym, stosowanym także w zapaleniach gardła i jamy ustnej. Przy przeziębieniach ułatwia odprowadzanie śluzu z dróg oddechowych i żołądka,dzięki czemu wzmaga apetyt. Wyciąg z szałwii sprzyja wewnętrznej równowadze organizmu. Pomogła mi ona na pewno , ponieważ nie miałam apetytu a po testowaniu jem normalnie  i bez gadania ;p . Więc jeśli któraś z was ma dzieci niejadki ;p to polecam cukierki szałwiowe .
Moja ocena : 10/10
Gdzie można kupić: W aptece
 Cena 4-5 zł

1 komentarz:

  1. Olu, ja też spróbowałam tych cukierków i sa bardzo smaczne. Gratuluję Ci tej słodkiej współpracy. Zapraszam tez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger