12:29

Recenzja majonezu

Od firmy Credo Pr otrzymałam majonez Kętrzyński .


Od producenta:

Majonez stołowy kętrzyński produkowany jest na bazie oleju rzepakowego z uszlachetnionych odmian, żółtka w proszku, uzdatnionej wody i bukietu przypraw. Majonez posiada jednolitą gładką konsystencję o jasnokremowej barwie. Zapach charakterystyczny dla majonezu. Smak lekko kwaskowaty właściwy dla użytych przypraw. Majonez kętrzyński jest doskonałym dodatkiem do sałatek, jaj i wędlin, może stanowić również cenny zamiennik masła i margaryny w przygotowaniu kanapek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych dodatków.

 


Moja opinia :
Majonez jest bardzo dobry do sałatek , kanapek i różnego rodzaju innych potraw . Ja zużyłam go do własnoręcznego sosu do hamburgerów . Majonez ma jednolitą konsystencje co ułatwia rozprowadzanie go po kanapkach  , oraz duży otwór dzięki czemu dobrze się go ,,wygrzebuje " ze środka .

Moja ocena : 10/10
Cena : 4-5 zł
Gdzie można kupić : w internecie lub w sklepach z tego co czytałam to jest dostępny w jakiś sklepach ale nie wiem w jakich niestety u mnie go nie ma 

1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger