17:23

Aloesowy Dezodorant Equilibra .

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje aloesowego dezodorantu , który dostałam od Equilibra .

Opis :
Idealny jako dezodorant dla wszystkich części ciała mogących wytwarzać przykre zapachy. Skomponowany w oparciu o ałun (siarczan glinowo-potasowy), który w naturalny sposób hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnych zapachów, zwęża gruczoły potowe nie zatykając ich. Dzięki wysokiej zawartości aloesu jest odświeżający i łagodny dla skóry. Nie pozostawia białych śladów na ubraniu. 
 
Dlaczego aloesowy dezodorant anti-odour?
  • Wysokie stężenie aloesu: 30%, pozyskiwanego w ręcznym procesie ekstrahowania na zimno, bez obrobki chemicznej, nie pasteryzowanego;
  • W naturalny sposób działa jak dezodorant;
  • Siarczan glinowo-potasowy zawarty w produkcie przeciwdziala powstawaniu nieprzyjemnych zapachów;
  • Nie perfumowany substancjami alergennymi;
  • W postaci atomizera;
  • Nie zawiera akoholu;
  • Testy płatkowe wykazały wysoką tolerancję na produkt. 


Moja opinia :
Bardzo się ucieszyłam , gdy dostałam niespodziewanie paczkę od Equilibry . Uwielbiam ich produkty , ponieważ są naturalne , a nie chemiczne . Aloesowy dezodorant to dla mnie zupełnie coś nowego , ponieważ zawsze używałam dezodorantów , które możemy znaleźć na półkach w sklepie z dość nie ciekawym składem . Dezodorant zamknięty jest w plastikowej buteleczce o pojemności 75ml z atomizerem .Ma piękny aloesowy zapach , który nie jest duszący , ani mdły . Mimo dość niedużej pojemności , dezodorant jest bardzo wydajny i na pewno  wystarczy na dłuższy okres czasu . Zapach utrzymuje się dość długo i nie ulatnia się szybko jak w przypadku innych dezodorantów . Ten dezodorant bardziej porównałabym do mgiełki niż do takiego klasycznego dezodorantu , ponieważ ma taką samą konsystencje jak mgiełki zapachowe . Na koniec mogę powiedzieć , że z pewnością nie zostawia nieprzyjemnych białych śladów na ubraniach . Mogę z czystym sumieniem polecić ten dezodorant . U mnie bardziej jest stosowany jak mgiełka niż dezodorant , ale w obu wersjach dobrze się sprawdza ; ) .

Dziękuje firmie Equilibra , za otrzymany dezodorant do testów ! ; )

5 komentarzy:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger