11:58

Syropy w puszce .

Syropy w puszce troszkę dziwnie to brzmi , prawda? . Na początku sama się zdziwiłam , że można znaleźć syropy , które są zamknięte w butelce wykonanej z puszki . Chcecie dowiedzieć się czegoś więcej ? . W takim razie zapraszam na dalszą część recenzji ; ) .
 
Opis:
Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700ml. W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach: Polska Malina, Kubańskie Mojito i Afrykański Granat, które zamienią herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek niekapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką.
Wygodny korek niekapek :

Na tym zdjęciu uchwyciłam moment , kiedy lałam syrop do szklanki . Jak widzicie wszystko fajnie leci do szklanki , nic się nie wylewa .

Moja opinia :
Opakowania syropów są z pewnością bardzo oryginalne . Metalowa puszka nie wyślizguje się z dłoni. Dodatkowo posiadają  korek niekapek, który chroni przed wyciekaniem syropu ,oraz  przed lepiącą butelką  . Syropy mają wiele zastosowań , możemy je dodać do herbaty , koktajlu lub po prostu do wody . Więc teoretycznie są na każdą porę roku . W upalne dni , możemy dodać je do wody , koktajlu , drinka czy piwa , natomiast w chłodniejsze do herbaty . Wszystkie syropy są przepyszne , nie są przesłodzone . Syropy są bardzo wydajne ,ponieważ rozcieńczamy je w stosunku 1:9 . Syropy bardzo mi zasmakowały , z pewnością zagoszczą u mnie na dłużej . Fajnie , że mają tyle zastosowań . Dodatkowym plusem jest to , że syropy Excellence możemy znaleźć w sieci sklepów Biedronka ;).

Soki przed rozcieńczeniem prezentują się tak :


Po rozcieńczeniu :

Dziękuje firmie Excellence za otrzymane syropy do testów ! :).

8 komentarzy:

  1. widziałam je ostatnio w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam malinowy. Dorwałam go w biedronie :P Bardzo mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też bardzo smakują, a najfajniejsza w nich jest ta metalowa puszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również bardzo przypadły do gustu - zapraszam na mój post

    http://rewelka-testuje.blogspot.com/2014/08/kubanskie-mojito-letnie-orzezwienie-z.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger