wtorek, 22 lipca 2014

Idealne cienie do powiek ? .

Każda z nas używa zapewne cieni do powiek lub kiedyś używała . Ja cienie nakładam tylko od wielkiego dzwona , na jakieś okazje . Na co dzień używam tylko podkładu i mascary . Tylko jakie cienie warto kupić?. Odpowiedzieć na to pytanie pomogła mi firma Virtual , która podarowała mi do testów cienie brokatowo - perłowe ,oraz satynowe .

Opis cieni do powiek Quattro :
8 idealnie dobranych zestawień kolorystycznych z satynowym wykończeniem. Cztery odcienie w jednym opakowaniu pozwalają na rozświetlenie, cieniowanie oraz akcentowanie zewnętrznych kącików powieki.
 
Opis cieni do powiek Mono :
8 cieni MONO. Cztery cienie DIAMOND z drobinkami brokatu i iskrzącej perły, które są delikatne i mogą być stosowane jako baza lub jako punktowy rozświetlasz. Kolejna czwórka to cienie METALLIC, które dają efekt jednolitego, metalicznego połysku. To cienie w intensywnie lśniących kolorach, które dobrze łączą się z innymi cieniami.
 
(Na zdjęciu cienie Quattro )
Moja opinia:
Zacznijmy może od cieni Quattro czyli cieni satynowych z dodatkiem cytrynu . Muszę przyznać , że bardzo polubiłam te cienie . Jeśli używam cieni to przeważnie wybieram te w odcieniach brązu . Cienie Quattro są naprawdę bardzo fajne na pigmentowane. Mimo tego , iż napisane jest , że cienie są matowe to są troszkę połyskujące , ale mnie się osobiście to podoba , że widać takie błyszczące drobinki . Cienie nie osypują się ,z nałożoną bazą wytrzymują spokojnie 6-7 godzin, a czasem  nawet więcej . Bez bazy utrzymują się krócej , ale ja i tak jestem zadowolona z trwałości . Podsumowując cienie warte uwagi , są w przystępnej cenie i bardzo ładnie prezentują się na oku . Ja bardzo je polubiłam i na pewno zagoszczą u mnie na dłużej ;) . Teraz przejdźmy do cieni  Mono . Te cienie u mnie sprawdziły się trochę gorzej . Na początek kolor . Niby ładny perłowy , ale na oku praktycznie nie widoczny .Cienie są bardzo miękkie i po użyciu zostają takie delikatne wgniecenia w opakowaniu. Przy aplikacji troszkę się osypują . Cienie bez bazy wytrzymują spokojnie 2 godziny , a z bazą podobnie jak w cieniach Quattro 6-7 godzin . Cienie nie są złe , ale ja wole ciemniejsze cienie . Cienie te są  niewidoczne , tylko widać błyszczące drobinki . W tym przypadku wygrywają cienie Quattro ; ) .

(Na zdjęciu cienie Mono )
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronę Virtual : KLIK .

13 komentarzy:

  1. mam te cienie w wersji Duo i są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona kolorystyka na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kolory :) tez mialam kiedys przyejmnosc testowac ich cienie , alemialam slabe kolory buu hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię cieni w ogóle:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę matowe cienie... ale, te też są ładne.

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory, ja osobiście wolę matowe

    OdpowiedzUsuń