18:57

Wachlarzowy pędzel do pudru Professional .

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje pędzla do pudru , który otrzymałam od Oriflame .

Opis : 
Pędzel w kształcie wachlarza, wykonany z naturalnego włosia, zaprojektowany specjalnie w celu nakładaniu pudru lub usuwania nadmiernej ilości kosmetyku. Pozwala uzyskać efekt gładkiej, cudownie miękkiej cery. Materiał: włosie kozie, aluminium, drewno. 0 *
 
Moja opinia : 
Bardzo się ucieszyłam , gdy zobaczyłam ten pędzel w paczce . Przyznam szczerze , że nigdy wcześniej nie miałam wachlarzowego pędzla do pudru , zawsze posiadałam klasyczne wersje . Ale ja uwielbiam takie nowości więc od razu zabrałam się za testowanie . Pierwszą rzeczą jaką można zauważyć , to dość długa rączka . Bardzo wygodnie leży w dłoni , nie jest śliska więc nie wylatuje z rąk . Kształt tego pędzla to ogromny atut , ponieważ pędzel ten nie służy tylko do nakładania pudru czy różu , ale również jest bardzo pomocny przy usuwaniu nadmiaru ilości kosmetyku z twarzy . Pędzel wykonany jest z naturalnego włosia , które jest naprawdę bardzo mięciutkie . Jedyną drobną wadą jaką znalazłam w tym pędzlu jest to , że czasem włosie wypada ,ale tylko śladowe ilości . Uważam , że pędzel bardzo dobrze spełnił swoją funkcję.
U mnie się super sprawdził i zastanawiam się nad innymi pędzlami z włosia naturalnego :)
A wy macie pędzle z włosia naturalnego ? . Jakie macie o nich zdanie ? . ;)

Dziękuje firmie Oriflame za otrzymany pędzel do testów ! ; ) .

6 komentarzy:

  1. ja rzadko używam pudru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tylko jeden pędzel i nie mam pojęcia z jakiego jest włosia....

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki to by mi się przydał, miałam podobny pędzel i gdzieś go posiałam :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger