15:31

Full Screen Size Mascara - Virtual

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje mascary , którą mam przyjemność testować dzięki Virtual .

Opis :
Wydłużająco-pogrubiający tusz do rzęs
  • kolor czarny
  • wydłuża i pogrubia
  • duża szczoteczka
Virtual przedstawia nową maskarę Full Screen Size, która została stworzona z myślą o młodych, nowoczesnych kobietach ceniących klasykę. Wydłużajaco-pogrubiająca maskara Full Screen Size posiada klasyczną szczoteczkę w rozmiarze XXL, która pozwala na pokrycie tuszem nawet najmniejszych rzęs już za pierwszym pociągnięciem. 
Duża, wygodna szczoteczka doskonale rozprowadza tusz, dzięki czemu  dociera do każdej rzęsy i efektownie modeluje. Formuła maskary zawiera wosk japoński, który sprawia, że rzęsy stają się bardziej elastyczne oraz zapewnia lepszą przyczepność tuszu. Składniki tłoczone z oleju nasion jojoba pielęgnują i chronię rzęsy przed uszkodzeniami mechanicznymi. Mascara Full Screen Size zapewnia efektowną, głęboką czerń rzęs. Zastosowano w niej  czysty ekstrakt węglowy- barwnik Carbon Black, dzięki czemu tusz zawiera 3 razy mniej pigmentów niż tusz tradycyjny. Produkt nie skleja rzęs, nie pozostawia grudek, nie osypuje się i nie rozmazuje.
Moja opinia : 
Nigdy wcześniej nie miałam okazji poznać bliżej kosmetyków Virtual dlatego bardzo się ucieszyłam , gdy taka okazja się nadarzyła . W paczce znalazłam wydłużająco-pogrubiającą mascarę i od razu zabrałam się za testowanie . Z zewnątrz opakowanie mascary jest takie połyskujące w kolorze różu . Opakowanie z pewnością rzuca się w oczy . Szczoteczka ma dość gęsto rozłożone włosie i jest to niestety drobny minus ,ponieważ nabiera zdecydowanie za dużo tuszu . Zauważyłam , że u mnie ten tusz nie zadziałał w ogóle pogrubiająco jedynie wydłużająco . Może to dlatego , że moje rzęsy są gęste i tak tego nie widać . Co do trwałości to trwałość tuszu jest taka dość w porządku . Po kilku godzinach dopiero zaczyna "znikać" z naszych rzęs , tak gdzieś pod koniec dnia więc myślę , że tragedii nie ma . Uważam , że tusz nie spisał się źle. Możemy go kupić już od 15 złotych więc myślę , że za taką cenę możemy kupić dość fajny tusz z drobnymi wadami ;).
Dziękuje Virtual za otrzymaną mascarę do testów !; ) . 

5 komentarzy:

  1. Ja osobiście wolę silikonową szczoteczkę bo wygodniej mi się nią maluje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że szczoteczka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten tusz i byłam z niego zadowolona :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam tu i zostanę na długo dłużej bo widzę tu firmy, które są dla mnie nowością a mają naprawdę interesujące produkty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger