wtorek, 15 lipca 2014

Mieć usta w delikatnym metalicznym odcieniu ....

Która z nas nie chciałaby mieć pięknych błyszczących w słońcu ust ? . W tym może nam pomóc błyszczyk firmy Virtual a mianowicie metallic collection lip gloss . Jak się sprawdził i czy jest godny uwagi tego dowiecie się w dalszej części posta ;).

Opis :
Błyszczyk nadający metaliczny połysk o przedłużonej trwałości z formułą pielęgnującą usta, zawiera olej winogronowy (NNKT, fitosterole, witamina E), dzięki czemu pielęgnuje delikatną skórę ust, zapobiegając tworzeniu się zmarszczek mimicznych.
 
Moja opinia : 
Zacznijmy może od opakowania. Błyszczyk znajduje się w opakowaniu typowym dla błyszczyków , który posiada wygodną pałeczkę . Pałeczka pomaga nam nabrać odpowiednią ilość kosmetyku .Opakowanie jest małe , zgrabne więc zajmie naprawdę niewiele miejsca w torebce czy kosmetyczce . Kolor na ustach jest taki troszeczkę bezbarwny , lecz widać połyskujące drobinki. Błyszczyk nie wysusza ust , lecz bardzo fajnie je nawilża . Po nałożeniu błyszczka , praktycznie na samym początku czuć że się lepi . Z czasem uczucie lepkości znika i nawet nie czuć , że ma się go na ustach . Błyszczyk ten naprawdę fajnie się sprawdził . Do tego jest w bardzo przystępnej cenie , ponieważ kosztuje ok.10 zł ;) .


Zainteresowanych zapraszam na stronę internetową Virtual : KLIK.

6 komentarzy:

  1. Fajny kolorek, ja ostatnio rozkochałam się w pomadkach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go (inny kolor) i pamiętam, że zapachem to mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń