20:26

The Body Shop .

Witajcie ! . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje masła do ciała , które testuję dzięki The Body Shop .

Skład :
 
Moja opinia :
Bardzo się ucieszyłam , gdy dowiedziałam się , że jestem jedną z 200 testerek , która będzie testować masło do ciała . Czekałam z niecierpliwością na listonosza , aż w końcu paczka dotarła. Zabrałam się za otworzenie paczki i poczułam delikatny unoszący się zapach . Zapach bardzo mi się podoba ,codziennie przed użyciem wącham te masło dobre kilka minut . Chyba przez najbliższy czas mi się to nie znudzi. Konsystencja masła jest dość twarda i zbita . Pod wpływem ciepła naszych dłoni staje się miękka , dzięki czemu aplikacja jest bardzo łatwa . Masło jest bardzo tłuste , ale dzięki temu nawilża bardzo fajnie naszą skórę . Zapach na skórze utrzymuje się dłuższą chwilę  , ale nie jest drażniący . Ja stosowałam te masło na podrażnienia po depilacji nóg  i powiem wam , że na drugi dzień nie było nawet śladu . Jestem pewna , że gdy tylko masło wejdzie do sprzedaży to zrobię solidny zapas tego masełka . Naprawdę przypadło mi do gustu , a o zapachu nawet nie wspomnę ; ) .


Dziękuje The Body Shop za otrzymane masło do testów ! ;)

8 komentarzy:

  1. Ale, musi pachnieć :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebawem też pewnie naskrobię kilka słów o nim :D Idę jakieś fotki kosmetyków porobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym przetestowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam na jego temat już kilka pozytywnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, ze jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy piszą o tym masełku, mnie jakoś nie urzeka :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger