09:53

Wróciłam ! ;)

Witajcie kochani . Wczoraj wróciłam z króciutkiego urlopu . Było naprawdę super . Za parę chwil pojawi się recenzja ;) . Przypominam wam również o konkursie jaki zorganizowałam z firmą Nova Cosmetica . Jest bardzo mało chętnych ; c . Nie wiem czy nagroda nie odpowiada czy co , ale bardzo się starałam , żeby zorganizować ten konkurs i serdecznie zapraszam was do udziału : KLIK.
Mam jeszcze pytanko do was . Czy jest tu jakaś duszyczka ,która zna się na blogerze ?. Jak widzicie u góry zrobiłam nowe podstrony i nie wiem jak pisać w nich posty . Chciałabym , żeby wszystko było podzielone , recenzje produktów kosmetycznych w osobnej zakładce i recenzje produktów niekosmetycznych w osobnej. Nie wiem niestety jak pisać w tych zakładkach , dlatego jeśli jest tu ktoś kto mi może pomóc to niech się zgłosi w komentarzach ; ) . Ja uciekam , a niebawem zabieram się za pisanie mojego posta ;).

4 komentarze:

  1. Zgłosiłam się do konkursu :) My mamy urlop w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze przed urlopem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetnie, że urlop się udał :) Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cieszę się, że jesteś!!!

    buziaki!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger