18:51

Przegląd pocztowy ;).

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was post w którym pokażę wam jakie paczki przyszły do mnie w tym tygodniu . To zaczynajmy ; )

1. Dostałam się do testowania na fanpage'u The Body Shop i otrzymałam Masło do ciała Wild Argan Oil The Body Shop .



2. Nawiązałam współpracę z firmą Globe . Do testów otrzymałam :


- Próbki perfum
-Perfum damski
-Mydło glicerynowe

3. Otrzymałam również paczkę ze współpracy z firmą Hello Day . Do testów otrzymałam :


-2x płatki Glamour
-2x owsianka  Glamour
-2x płatki Energy
-2x owsianka Energy
-2x płatki Focus
-2xowsianka Focus
-2x płatki Fit
-2x owsianka fit

Na zdjęciu nie ma wszystkich produktów . Dostałam 8 paczek owsianki , oraz 8 paczek płatków(Po dwie z każdego rodzaju ) . Nie zmieściło mi się wszystko na zdjęciu ;).

4. Ostatnia współpraca jest wyjątkowa , dlatego zostawiłam ją na koniec . Mianowicie chciałam was poinformować , że zostałam ambasadorką strony Eukaliptusowy . Będę co jakiś czas otrzymywać produkty tej firmy . Na blogu pojawi się również nowa zakładka u góry i będę tam umieszczać różnego rodzaju nowinki o firmie i nie tylko ; ) .

Co nieco o firmie :
Jesteśmy przedstawicielem na Polskę australijskiej, rodzinnej firmy The Australian Eucalyptus Oil Company, która od roku 1895, od czterech pokoleń produkuje 100% naturalny olejek eukaliptusowy Blue Mallee, używając handlowej nazwy Bygum. Produkt jest wytwarzany tradycyjną metodą, z eukaliptusa rosnącego na plantacjach znajdujących się w rejonie Arnold, w prowincji Victoria.
Prócz czystego olejku eukaliptusowego oferujemy Państwu także ekologiczne produkty oparte na tym olejku. Już niedługo w naszej ofercie ekologiczny, eukaliptusowy proszek do pralek o doskonałych właściwościach piorących oraz eukaliptusowy proszek do zmywarek.
Tak wygląda paczka jaką otrzymałam do testów :
 
-Bygum Eucalyptus Spray czyli domowy środek ogólnego zastosowania
-Bygum Blue Mallee Eucalyptus Oil również ogólnego zastosowania 

Dziękuję wszystkim firmą za chęć współpracy z moim blogiem ! ; )

16 komentarzy:

  1. również otrzymałam masełko z The Body Shop! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To masełko to i ja z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również dostałam te masełko do testowania. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to masło wygląda bosko! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tego jest! wow, gratulacje, czekamy na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego:)
    Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale to mydełko fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger