12:42

Pomadki Creamy Lipstick - Virtual

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje dwóch pomadek , które mam przyjemność testować dzięki Virtual .

Opis :
Szminka czy błyszczyk? Trudny wybór. Odpowiedź marki Virtual  – CREAMY LIPSTICK  – pomadka 2w1, łącząca w sobie najlepsze cechy szminki i błyszczyka. Lekkość konsystencji i doskonale kryjący kolor, nadający ustom pełny, kuszący kształt. Delikatna skóra ust dzięki pomadce Virtual nie tylko mieni się uwodzicielskim blaskiem, ale również jest odpowiednio nawilżona 
 i odżywiona. Ekstrakt z rozmarynu o silnych właściwościach antyoksydacyjnych skutecznie chroni skórę przed promieniowaniem słonecznym, a olej słonecznikowy intensywnie ją nawilża, odżywia i  regeneruje. Formuła z kompleksem witamin C, F, E, A działa przeciwrodnikowo, przeciwzapalnie i normalizująco, wzmacniając dodatkowo naturalną barierę ochronną skóry. 
Pomadka Creamy Lipstick  - odkryj niezawodny sposób na zmysłowe usta, pełne blasku.


Moja opinia : 
Zacznijmy może od opakowania .Opakowanie jest takie klasyczne dla tego typu pomadek . Mimo , tego że wydaje się zwykłe prezentuje się bardzo elegancko . Opakowanie jest czarne , ale pośrodku znajdziemy takie przezroczyste okienko ,przez które widać kolor naszej pomadki . Pomadki mają taki delikatny zapach , jednak na ustach w ogóle go nie czuć .Pomadka bardzo fajnie nawilża nasze suche usta .  Co do odcieni pomadek to przyznam się , że wole takie , które się nie błyszczą . Ale skoro ta pomadka zastępuje nam i szminkę i błyszczyk to w sumie delikatny połysk wskazany .Kremowa konsystencja pomadki , pozwala na szybkie pokrycie ust .Pomadka nie wysusza ust , ani nie podkreśla suchych skórek .Co do trwałości , to pomadka utrzymuje się 2 - 2,5 godziny . Może nie jest to za długi czas , ale ja i tak co jakiś czas wolę sobie "przejechać " po ustach pomadką i poprawić trochę efekt . Uważam , że firma Virtual wpadła na świetny pomysł z tym , żeby w pomadce były cechy szminki jak i błyszczyka , dzięki czemu w torebce nie trzeba nosić osobno szminki , błyszczyka ,oraz pomadki tylko wszystko jest w jednym .

Dziękuję firmie Virtual za otrzymane pomadki do testów !  ; ) .

7 komentarzy:

  1. Ciekawe jak na moich ustach by wyglądały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydają się fajne :) bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaśniutki w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ich jeszcze, ale prezentują się ciekawie :) Podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. są podobne do nowych pomadek Golden Rose

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger