10:40

Paczuszki czyli nowe współprace ;).

Witajcie ! :). Dzisiaj przygotowałam post z serii chwalę się czyli chodzi tutaj o nowe współpracę ; ) . Dowiecie się jakich recenzji możecie się niebawem spodziewać ;) . To zaczynajmy :

1. Pod koniec tamtego tygodnia odwiedził mnie kurier z Poczty Polskiej . Byłam bardzo ciekawa co to za paczka , bo była bardzo miękka w dotyku . Nie zastanawiając się długo zabrałam się za otwarcie paczki . Okazało się , że dostałam się do testowania podpasek Always na Wizażu . Bardzo miła niespodzianka , bo nie dostałam żadnej informacji ;).


2.Zgłosiłam się do testowania maseczki na stronie Beauty Face i mój blog został wybrany do testowania maseczki . Maseczkę mogłam wybrać sama i wybór padł na maseczkę z czekoladą . Jestem bardzo ciekawa tej maseczki ;).


3. Współpraca z firmą Excellence . Otrzymałam 3 butelki syropów do wody.


Smaki , które otrzymałam :
-Kubańskie Mojito
-Afrykański Granat
-Polska Malina
Zaczęłam już testować malinowy syrop i muszę wam powiedzieć , że jest przepyszny ;). Za kilka dni recenzja ;).

4. Współpraca z firmą Graal . Do testów otrzymałam :

- 2x łosoś w sosie pomidorowym
-2x łosoś w sosie własnym
- Filety z makreli w sosie pomidorowym
-Wędzone filety śledziowe w sosie pomidorowym
- łosoś w sosie pomidorowym a'la pizza
- łosoś w sosie pomidorowym a'la ketchup 

Jak widzicie mam co testować ;) . Za jakiś czas recenzja tych wszystkich produktów !  ;).

13 komentarzy:

  1. Sporo tego :) gratuluję i przyjemnego, albo smacznego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam łososia w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) miłego testowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki.Miłego testowania.Rybki z Graala sa pyszne.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miłego testowania kochana!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ale testowania:) podpaski też testuję ale z evrydayme:)

    OdpowiedzUsuń
  8. w jaki sposób dostałaś te syropy do testowania?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nawiązania tak owocnej współpracy z tyloma firmami :) Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji maseczki Beauty Face oraz produktów firmy Graal :) Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger