16:01

Poszukuję pilnie osoby , która zna się na bloggerze ;) .

Witajcie po raz kolejny dzisiaj . Mam problem mianowicie nie umiem pisać postów w podstronach . Siedzę nad tym od kilku dobrych godzin i nie wiem kompletnie jak to ustawić . Może wytłumaczę to jakoś inaczej , bo nie umiem dokładnie opisać o co mi chodzi.
 
  
Chciałabym recenzje podzielić na te kosmetyczne i te nie kosmetyczne . Zrobiłam dwie zakładki u góry recenzje kosmetyczne (wcześniej była to strona główna ) , oraz nową zakładkę recenzje produktów . Jednak nie wiem jak w tej zakładce recenzje produktów umieszczać posty . Nie chodzi mi tu o jednego posta tylko o umieszczenie tam dość dużej ilości postów . Czy jest tu osoba , która potrafi mi pomóc ?:)

EDIT : Dziękuje za pomoc pewnej duszyczce , która pomogła mi z tym problemem . Jak widzicie powyżej znajdują się już zakładki recenzje kosmetyków i tak tylko znajdziecie takie recenzje , oraz recenzje produktów i są to wszystkie recenzje niekosmetyczne . Mam nadzieje , że ułatwi wam to choć trochę poruszanie się po moim blogu ;).

7 komentarzy:

  1. na priv coś podeślę zaraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , w takim razie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzisz w układ potem w strony i tam masz wszystko co potrzebujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakbyś nie wiedziała jak to napisz do mnie to ci z chęcią pomogę .

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że się udało ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger