11:05

Mydło glicerynowe - Recenzja

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje mydła glicerynowego , które testuje dzięki firmie Global .

Opis :
Naturalne mydło glicerynowe z kompozycją zapachową waga 110g .
Skład :

Moja opinia :
Muszę powiedzieć , że mydło bardzo pozytywnie  mnie zaskoczyło . Na początek zacznijmy może od wyglądu mydełka . Mydło ładnie zapakowane , myślę , że z czystym sumieniem podarowałabym komuś je na prezent. Ma  kształt róży , co z pewnością wyróżnia te mydło od zwykłych mydeł w kostce . Każdy z was może sobie pomyśleć mydło jak mydło . Z wyglądu zewnętrznego może i tak wygląda , ale wyróżnia go jeden szczegół . Mianowicie ma zapach perfum ! . Ja otrzymałam mydełko o zapachu nr. 21 czyli Coco Mademoisselle . Jest to taki odświeżająco- mydlany zapach , bardzo przyjemny , nie duszący . Mydło jest bardzo wydajne , nie wyślizguje się z ręki i pozostaje na skórze przez pewien czas . Z czystym sumieniem polecam te mydło , nie dość , że wygląda bardzo ładnie  to jeszcze ma cudowny zapach ;) . 
 

Dziękuje firmie Global za otrzymane mydło glicerynowe do testów ! :)

12 komentarzy:

  1. Jak ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłoby idealne na prezent:)
    Zapraszam na mojego nowego bloga: http://mojkacikwsieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam mydła glicerynowe!!! Mają boskie zapachy i są ozdobą samą w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ślicznie!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne jest to mydełko, u mnie się juz zmydliło :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie uzywalam takiego mydla

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mydło glicerynowe robię sama z dziećmi :) Dla nich to świetna zabawa, a ja mam w domu mydło z naturalnych składników ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger